Sok minden

 2009.01.23. 23:00

Szóval, mint a cím is mutatja szeretnék sok mindenről írni.

Chat.hu

Hol is kezdjem...? Talán az elején jó lesz. Először, jókat lehet a sok nyomi emberen nevetni, másodszor, néha ez a sok nyomi olyan szövegeket tud nyomni, hogy hálón keresztül megfolytaná őket az ember. Pl: "Ismered a lábsexet?"; "Téged zavar hogy állva 10 cm-es a farkam?" és még sorolhatnám. Sok kocka ember, aki a monitorra veri....

Barátok

Drága párom hirtelen jött ötletére véleményt írok barátaimról (akiket én annak tartok):)
Rencsy: Aranyos, bár néha nagy szájú (de megint néha én vagyok a magyar hangja :P). De alapjába véve megbízható, és nagylelkű lány.
Tede: Ő is aranyos, kedves lány. Bááár, nem mondja meg senkiről a véleményét a szemébe, de valahol megérthető, nem akar veszekedni.
Melinda: Nah ő az akiben nagyon kellemeset csalódtam. Előszörre egy nagyon visszahúzdó, félénk lánynak tűnik.... Pedig egyáltalán nem az, elég nagy szája van neki is, és eléggé szókimondó.
Angie: Benne is kellemeset csaslódtam :) Jó fej kiscsaj :) Csak néha picit határozatlan, de ez bárkivel megesik.


Szerelem (L)

Változatlanul dúl a l'amour, vagy is nem, mert egyre jobban. =)

A bejegyzés trackback címe:

https://bajbis.blog.hu/api/trackback/id/tr91898668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása