Sanyisnál

 2009.01.02. 11:59

Éppen drága szerelmemnél vagyok (Fertődön) :)

Az elmúlt hetekben elég sok minden történt velem, velünk, és szinte mindenkivel a környezetemben. Velem például: fél évesek lettünk Succal (L) és kaptam tőle egy szerelmes levelet :$ meg egy parfümöt (Hugo Boss Deep Red), nagyon fini illatú, és ő kapott tőlem egy návre szólós macit :). Aztán még  előtte volt osztálykarácsony, és a Niki a húzott (az új lány), kaptam tőle két nagyon szép zselés gyertyát. Én Angiet húztam, és nagyon örültem neki, hogy nem olyan embert húztam akit nem szeretek.

23.-ig nálunk volt Succ, aztán ugye haza kellett mennie Szent Estére, de 25.-én mentem utánna :P :). És így az ünnepeket együtt tudtuk tölteni, de nagyon jó volt itt, nagyrészt, 99%-ba, a maradék 1% elhanyagolható :)

Részletezés:

A félévfordulónk, nagyon romantikus volt, amikor Succ odaadta a szerelmes levelet, és elolvastam, elsírtam magam, de örömömben, mert jó érezni, hogy valaki ennyire szeret, és nem csak mondja hogy szeret, hanem tényleg így is érzi, és én is így érzem, szeretem Őt, mindennél jobban.

Karácsonyunk elég mozgalmas volt, 26.-án úgy volt hogy jön a nénje, de Sümegnél lerobbant a kocsija, és érte kellett mennünk, és hazavinni Lengyeltótiba (annyit mentünk, hogy már tök olyan érzésem volt, hogy lementünk a térképről).

Meg még történt sokminden, de hirtelen most nem jut más eszembe, azon kívűl, hogy ez a másfél hét volt eddigi életem legszebb másfél hete, mert azzal lehettem akit igazán szeretek :) :$

A bejegyzés trackback címe:

https://bajbis.blog.hu/api/trackback/id/tr38853040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása